Bazen cevap alamamak mı daha çok acıtır, yoksa cevabı bildiğin hâlde duymamak mı?

Bazen insan cevapsız kaldığı için değil, aslında cevabı bildiği hâlde karşı tarafın bunu söylemeye cesareti olmadığı için daha çok kırılıyor. Çünkü suskunluk da bir cevap oluyor ama insan yine de duymak, emin olmak, içindeki düğümü çözmek istiyor. Sizce cevap alamamak mı daha çok acıtır, yoksa cevabı bildiğin hâlde duymamak mı?

#Kişilik&Karakter
Bazen cevap alamamak mı daha çok acıtır, yoksa cevabı bildiğin hâlde duymamak mı?
Bazen cevap alamamak mı daha çok acıtır, yoksa cevabı bildiğin hâlde duymamak mı?
Cevapla