İçimde deli gibi enerji var ama asla harekete geçemiyorum, bu erteleme döngüsünü nasıl kırarım?

Son zamanlarda içimde sürekli ama sürekli bir şeyler yapma isteği, bir şeylere başlama enerjisi var. Kafamda planlar kuruyorum, "şunu yapmalıyım, buraya odaklanmalıyım" diyorum ama iş harekete geçmeye, o ilk adımı atmaya gelince kalakalıyorum. Sürekli bir erteleme halindeyim. Hani içim kıpır kıpır, bir şeyler yapmak için can atıyorum ama fiziksel olarak kalkıp o işin başına oturamıyorum. İstek var ama icraat sıfır... Bu durum beni hem çok yoruyor hem de kendimi suçlu hissettiriyor. Sanki enerjim var ama bir yerlerde tıkanmış gibi.​ Benim gibi bu durumu yaşayan var mı? İçinizdeki o yapma isteğini nasıl gerçeğe dönüştürüyorsunuz, bu eylemsizlik döngüsünü ve ertelemeyi nasıl kırıyorsunuz? Fikirlerinize çok ihtiyacım var, şimdiden teşekkürler ✨

İçimde deli gibi enerji var ama asla harekete geçemiyorum, bu erteleme döngüsünü nasıl kırarım?
Cevapla