Enerjik olmama rağmen donuk biriyim, nasıl aşabilirim bunu?

Yalnızım ve çok utangacım. Sadece sevdiğim insanlara bu tarafımı değil herkese karşı enerjik ve konuşkan olmak isteyen tarafımı göstermek istiyorum.

Bugün akrabanın bebeği geldi 3 yaşında onunla konusurken çok donuktum mesela.

İnsanlara karşı da donuğum aslında, neden böyle?
Enerjik olmama rağmen donuk biriyim, nasıl aşabilirim bunu?
Cevapla