Hiçbir şey için çabalamıyorum çok istiyorum ama çaba göstermiyorum havadan da olacak hali yok bunu nasıl yenerim
3 ay
Selamlar iyi akşamlar
Mutlu değilsin içinden gelmiyor sıkılmışsın Bu bir döngü Bu bir dönem mutlaka ki bu durumdan bir şekilde çıkarsın belki de altında başka şeyler de vardır önemli olan sağlıklı bir şekilde bu süreci tamamlaman
İsteyip de yapamamak insana hem suçluluk hem çaresizlik hissettiriyor, bunu anlıyorum 😔 Böyle hissettiğinde insanın içi gidiyor ama bedeni hareket etmiyor resmen. Burada önce kendine kızmayı bırakman önemli. Küçücük bir hedef seç, mesela bugün sadece 10 dakika bir şeye odaklanmak gibi. Beynin “bak, yapabiliyorum” deneyimine alıştıkça o döngü yavaş yavaş kırılır 💪✨
Cevap
5Cevap
irade ile.
Sanırım ya acı yaşadım ya da güvenim kırıldı hiçbir şey Yapasım gelmiyor
Sen güçlü kızsın kendine güvenin tam olsun
Nasıl yani
Olursa iyi olur boş ver çabaya gerek yok kral
hedefin yok mu?
Var ama çaba gösterecek hevesim ve halim yok
üzüldüğün bir durum var mı , düşünce olarak seni yoran ya da?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?