Hiçbir şeye hevesim yok nasıl geçer bu hevessizlik?

27 yaşına gircem atandım çalışıyorum ama ne işe gitmeye ne uyanmaya ne aktivite yapmaya hevesim var akşama kadar telefon elimde yatakta yatmak istiyorum temizlik yapmak istemiyorum, hatta yeri geliyor diş fırçalamak bile istemiyorum hiçbir şeye halim yok böyle nasıl ömür geçer bilmiyorum en güzel yaşlarım bu hevessizlikle geçiyor pratik değilim modum yok ev işi bile yapmak istemiyorum böyle yaşamak istemiyorum ama içimden geliyor giyinmek bile yoruyor beni mutsuzum…

Güncellemeler
1 yıl
Bu arada bir dönem psikiyatriye gittim efexor kullandım bıraktım eskiye döndüm ilaç kullanarak iyi hissetmek istemiyorum ki ilaçta iyi hissetirmiyor atanınca ortama girince geçer sanıyordum sonunun intihar olması korkutuyor
Hiçbir şeye hevesim yok nasıl geçer bu hevessizlik?
Cevapla