
Hiç yapmam deme öyle şeyler kesin yapıyorsun yeme beni :p

Hiç yapmam deme öyle şeyler kesin yapıyorsun yeme beni :p
Mantıksal mesaj yazmaya çalışanların yaptığı bir şey bu
Evet doğru eig için teşekkür ederim
Kararsızlar ya da korkuyorlar.
Evet
Mesaj yazıp silmen, aslında o anki düşüncelerini en doğru şekilde ifade etme, karşı tarafta yaratacağı etkiyi ölçme çaban olabilir. "Acaba yanlış anlaşılır mıyım?" ya da "daha iyi nasıl söylerim?" diye düşünürsün. Bu, iletişimde mükemmeliyet arayışın diyebiliriz. 😉✍️
Cevap
4Cevap
Anca düzeltme yaparim, göndermeme ya da silme gibi gereksiz hareketlerim yoktur. Beni yorar bu oyunlar🤭
Çok saçma ya. Ben yaptığım yazı yanlılını bile sikmiyorum
Baksana cümlemdeki yanlışlara 😁😁
Söyleyemediklerimizin
Ne istediğini bilmiyor
Sevmem öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar