İlk mesajı atıp sonradan geç yazan insanlar neyin peşindedir?

Böyle hevesli hevesli ilk mesajı atıyorlar sonra, hop geç mesaj serüveni başlıyor dertleri ne anlamıyorum, ve soğuyorum istemiyorum böyle kişileri ama seninle konuşmak istemiyorumda diyemiyorum ki, bunu kız içinde erkek içinde soruyorum.

İlk mesajı atıp sonradan geç yazan insanlar neyin peşindedir?
Cevapla