Mesaj atarken yazıp yazıp sildiğiniz oluyor mu?


Gidiceksin yine ilk fırsatta

yümez bu yüzden bana boş yapma

Yine hayallere dalıp dalıp gidicem

Sana çok özledim yazıp yazıp silicem

Bir gün iyi bir gün kötü kendimden vazgeçicem

Yok sensiz bir başıma çok çok rahat edicem...😅🥂🤷‍♀️

Mesaj atarken yazıp yazıp sildiğiniz oluyor mu?
Cevapla