Gidiceksin yine ilk fırsatta
yümez bu yüzden bana boş yapma
Yine hayallere dalıp dalıp gidicem
Sana çok özledim yazıp yazıp silicem
Bir gün iyi bir gün kötü kendimden vazgeçicem
Yok sensiz bir başıma çok çok rahat edicem...😅🥂🤷♀️
Gidiceksin yine ilk fırsatta
yümez bu yüzden bana boş yapma
Yine hayallere dalıp dalıp gidicem
Sana çok özledim yazıp yazıp silicem
Bir gün iyi bir gün kötü kendimden vazgeçicem
Yok sensiz bir başıma çok çok rahat edicem...😅🥂🤷♀️
Evet oluyor. En kötüsüde klavye bazen otomatik çeviriyor, farkına varmadan yolluyorum. Geçen birisine 'mesaj atsada' yazacağıma, 'mesaj atsana' yazmışım. 🤦♂️🤷♂️
ashh yazıp yazıp sildiğim de oldu ama ben genelde saydırıp gidiyorum :D Keyifli geceler..
Cevap
10Cevap
Saniyesinde yazar atarım çok nadir siliyorum
Hiç olmuyor direk hızlı yazıyorum
Bunu çok sık yaşamam ama illa ki olmuştur. En fazla 2 3 kez yazıp silerim çünkü normalde sonra da yollarım.
Seven insan sevdiğine net olmalıdır öyle kenardan köşeden dolaştirarak her yöne çekilen sözler etmemelidir
hayır. parmaklara harflere en çokta bir bütün olmuş kelimelere yazık fbdbd
Olmuştur bir zamanlar artık daha dan dun:)
Allah rahatlik versin ozaman😆😆
hayır, ne söyleyeceğim her zaman bellidir benim.
Bi kere olmustu, o da ogretmenime yazarken
Nude at yazıp yazıp siliyorum 😂
Yo silmem direk söylerim ne varsa
Oluyor
Evet oluyor
Olmuyor
Oluyor
Mesaj atmıyorum
Bazen oluyor
Çok fazla oluo
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?