Mesajı unutunca, sonradan yazarken akışına mı bırakıyorsunuz , yoksa ne yazsam diye mi düşünüyorsunuz?

Arada kızıyor ama olsunn , size de günaydınn 🫶🏻✨
Mesajı unutunca, sonradan yazarken akışına mı bırakıyorsunuz , yoksa ne yazsam diye mi düşünüyorsunuz?
Mesajı unutunca, sonradan yazarken akışına mı bırakıyorsunuz , yoksa ne yazsam diye mi düşünüyorsunuz?
Cevapla