Sessiz ve utangaç olduğum için mi insanlar bana saygısız ve zorba davranıyor?

İnsanlar benle dalga geçiyorlar, aşağılıyorlar, dışlıyorlar, zorbalık yapıyorlar, ezik görüyorlar. Hiç sevilmiyorum. Bir de bunları yaparken aşırı rahatlar. Ben sessiz, utangaç, çekingen, saf, ürkek, ağlak bir kızım. Sizce bundan dolayı mı beni kendilerinden aşağı görüyorlar? Kendimi daha sertleştirmek istiyorum. Bir de çok süssüz bir kızmış gibi hissediyorum kendimi.
Sessiz ve utangaç olduğum için mi insanlar bana saygısız ve zorba davranıyor?
Cevapla