Sessiz sakin biriyim diye kaba davrananlar oluyor, üzülüyorum. Nasıl aşarım?

Rahatsız olduğumda ifade ediyorum ama çoğu zaman iyi niyetli davranıyorum kırmamak için çalışıyorum ama iyi niyetim zayıflık olarak algılanabiliyor birisi bana sesini bile yükseltse gözlerim doluyor tartışmaya giremiyorum ne olacak bu halim

Sessiz sakin biriyim diye kaba davrananlar oluyor, üzülüyorum. Nasıl aşarım?
Cevapla