Sırf sessiz, sakin, içine kapanık biriyim diye insanlar bana düşman oluyor sebebi nedir bunun?

Onlara karşı bir hatam olmadığı halde beni kendilerine düşman sayıyorlar sebebini anlayamıyorum kendi halimde takılıyorum işte niye umursamaz davranmak yerine sessiz insanlardan nefret ediyorlar hiç anlamış değilim onlara göre bu dünyada öyle insanlara yer yokmuş gibi davranıyorlar herkes onlar gibi davransın istiyorlar
Sırf sessiz, sakin, içine kapanık biriyim diye insanlar bana düşman oluyor sebebi nedir bunun?
Cevapla