İnsanlar hep beni yarı yolda bırakıyo ya da düşman oluyo neden?

arkadaşlar nedenini bilmiyorum kendime hep soruyorum bende mi bi hata var ama hiç arkadaşım yok, şöyle gerçek beni satmayacak. yani millete bakıyorum herkes sağlam dostlar her şey, bana mı denk geliyo acaba. gerçekten güvenilir sadık dürüst eğlenceli biriyim, kötü günde hep olurum ama kimse benim yanımda olmuyo ya da yarı yolda bırakıyo. buna herkes dahil. neden gerçek insanlara denk gelemiyorum? kötü biri olsam herkese yalaka olsam olurdu ama gerçek ve dürüst insan istiyorum. bilemiyorum insanlar çok kötü. kendim de yalnızlığa çok alıştım ama gerçek insanlar istiyorum hayatımda.
İnsanlar hep beni yarı yolda bırakıyo ya da düşman oluyo neden?
Cevapla