Neden benden kimse sürekli olarak hoşlanmıyor bi iyi bi kötü davranıp ikilemde bırakıyorlar?

Biri var diğer kızlara davranışına bakıyorum gayet iyi davranıyor ne çok ilgili ne de çok kötü bana gelince bi çok ilgili davranıyor bide çok kaba davranıyor

Güncellemeler
1 yıl
Jejrejekdm
Güncellemeler
1 yıl
Jdjdjdjkd
Neden benden kimse sürekli olarak hoşlanmıyor bi iyi bi kötü davranıp ikilemde bırakıyorlar?
Cevapla