Niye saçma insanların benden hoşlanıp hoşlanmamasını kafama takıyorum?

Aşk takıntım var. Böyle sevilmek üzerine takıntılarım olmasın istiyorum ama kafamda hep yalnızlık var, değersizlik var. Kalpten sevildiğimi düşünmüyorum, annem bile bencil, kendi başı ağrıdığı zaman ileri geri konuşan biri.

Benim hayatım yalnızlıkla geçiyor, insanları sevmeyenler seviliyor, onlara tanıştıkları anda laf sokanlar, küfür edenler çekici geliyor, özellikle kadınlara, bu yüzden yaşadıklarına üzülmüyorum kadınların.

Peki nasıl çıkarım bu girdaptan?

Niye saçma insanların benden hoşlanıp hoşlanmamasını kafama takıyorum?
Cevapla