Ben insanlara iyi davrandıkça sanki dışlanıyor muyum?

Ben biraz enerji dolu bir insanım. İnsanları kırmamaya bakıyorum ama mesela girdiğim yeni iş ortamında sürekli arkamdan konuşuluyor. Sürekli dedikodu enerjimde bitiyor ve üzülüyorum da. İnsanlar neden böyle?
Ben insanlara iyi davrandıkça sanki dışlanıyor muyum?
Cevapla