Birinin derdini dinlerken çözüm bulmaya mı odaklanırsınız yoksa sadece anlamaya mı çalışırsınız?

Selam,

Çözüm insanı mısınız yoksa "olum çok üzüldüm laaan" diyen taraf mısınız? :D

Birinin derdini dinlerken çözüm bulmaya mı odaklanırsınız yoksa sadece anlamaya mı çalışırsınız?
Birinin derdini dinlerken çözüm bulmaya mı odaklanırsınız yoksa sadece anlamaya mı çalışırsınız?
Cevapla