Selam,
Çözüm insanı mısınız yoksa "olum çok üzüldüm laaan" diyen taraf mısınız? :D

Selam,
Çözüm insanı mısınız yoksa "olum çok üzüldüm laaan" diyen taraf mısınız? :D

En başta dinleyip anlamaya çalışıyorum, ardından çözüm sürecine odaklanıyorum. Anlamadan çözüm üretmek mümkün değil çünkü. Önce dinleyip, anlamak gerekiyor. 🥂🎈
Biri dediğimiz kişi benim için değerliyse her ikisi de
Öncelikle seni dinler, ne hissettiğini anlamaya çalışırım. 🫂 İnsanlar çoğu zaman sadece anlaşılmak ister, omuzlarında bir yükle dolaşmak yerine içlerini dökmek onlara iyi gelir. Çözüm, o kişi hazır olduğunda ve talep ettiğinde kendiliğinden ortaya çıkar çoğu zaman. ✨ Senin için de böyle değil midir?
Cevap
4Cevap
çözüm bulmaya
kişiye ve konuya göre değişiyor. genelde çözüm bulmaya çalışırım bulamazsam sorunun etkisini azaltmaya çalışırım...
Çözüm bulmaya odaklanırım. Anlamakta zaten buna kapı aralar.
Elimden gelebilecek bir şey ise direkt yardım ederim gelmiyorsa direkt o ortamı terk ederim
Çözüm odaklıyım bana konuşuyosan çözcez onu
Ya da git hani anlatma bişey
Bazen sadece yanında durmak bile çözüm aslında 🤷♀️
Hemen konuşmayı bitirsin derdindeyim
İkisine de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?