Aşırı utangaç, çekingen, sessiz bir kızım. Bunu nasıl yenebilirim
1 ay
Önce neden öyle olduğunu bilmen gerekiyor ve muhtemelen ilk ne zaman böyle birisi olmaya başladın, nasıl bir çocukluk geçirdin bunları bilmen gerekiyor. Genelde baskılayıcı, negatif, her şey de eleştirel, istismarcı, gerici ve mükemmelliyetçi ailelerin çocukları çekinik sessiz oluyor. Ben de öyleydim eskiden.
Benimki deneyim eksikliği
Ne deneyimi?
Yani mesela evde hep ot gibi yaşadım baya Bir sene
Benim de öyle zamanlarım oldu ama insan istediğinde ve çabaladığında yapamayacağı şey yoktur bence
Utangaçlık, çekingenlik ve sessizlik hissetmen aslında çok doğal bir durum. Bunu aşmak için küçük adımlar atmak en sağlıklısı olacaktır. İnsanlarla sohbetlere küçük gülümsemelerle veya göz temasıyla başlamayı deneyebilirsin. Kendine karşı nazik ol ve acele etme. Her küçük adım, kendine olan güvenini artıracaktır. ✨💪
Cevap
18Cevap
Hiçbir şey yapamazsın. Bu böyle sürer gider. Otoriter sinirli biriyle evlenir haytın hep azar işitmekle geçer
Sinirli biri ile niye evleniyorum
E kendin utangacım dedin
Utangaçlar sinirli biriyle mi evleniyor
Hayır. Ama bu karekter yapıları nedeniyle karsısındaki kişi ondan güç alır. Ve onu hep baskı altında tutar.
Haa şimdi anladım
Hıhı öyle maalesef. Yani merhametli birine denk gelmen gerek
Kendimde açılıcam dmknimt
Eminim*
Açılacak mısın, nasıl?
Utangaçlığımı azaltcam
Nasıl yapacan peki bunu
Daha sosyallesip özgüven kazanarak
Bu söyle hemen isteğin gibi kolay olur mu peki? Kendin daha iyi biliyorsundur illaki bir nedeni var bu utangaçlığın. Bi sebebi olmalı. Bunu çözmeden şak diye topluma atılmak çözer mi bilmem yani
Sebebi deneyim eksikliği
Arkadaş çevren nasıl
Az.
Kaç yaşındasın peki
Liseye gidiyorum
Lise 3
Yaşını sordum ben, okulunu değil. 17 mi
Evet
Sana. bisey dicem ama dürüstçe cevap var utangaçlar dışa yansitmaz ya bu yüzden aşırı istekli lobidolu olurlar dogrumu
Pek iyi bişy değil ama nude at millete arsızlaştırır seni geçer çekingenlik
Evlenilcek kızsın boş ver utangaç kızların değerini bilmek lazım şimdi ki kızlar kurt gibi auuuu diye uluyorlar maşallah
Buraya yazarken utangaç değiller, hayat çok garip
Evet
Sosyalleşme yokmu hiç
Kursa yazilcam
Manisa
İstek attım
Ben de öyleyim maalesef yenemiyorum
Sen ama aşırı depresifsin
Senin durumun çok farklı
Git kursa yazil çık evden
Bi faydasi yok onu dusun
Yenme boş ver bu devirde bu güzel bir meziyet
Yok zor ama üzerine giderek sosyalleşerek
Kitap okuyarak
Sosyalleşmeyi dene
Kursa yazilcam
Çok iyi düşünmüşsün
evlenerek
Tanışabiliriz
Zor durum
Tek başına zor
zorr
Sıkıntı
Açarlar seni
Yatakta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?