Antidepresanı bırakınca gerçeklikten kopma, kendini dışarıdan izleme normal mi?

“Antidepresan ilacımı azaltıp bıraktıktan sonra garip hisler yaşamaya başladım. Bazen çevrem gerçek değilmiş gibi geliyor, bazen de kendimi dışarıdan izliyormuş gibi hissediyorum. Kafam sisli gibi oluyor ve anın içinde değilmişim gibi hissediyorum. Özellikle stresli olduğumda daha fazla oluyor. Daha önce antidepresan bırakınca böyle şeyler yaşayan oldu mu?”

Antidepresanı bırakınca gerçeklikten kopma, kendini dışarıdan izleme normal mi?
Cevapla