Artık antidepresan kullanmadan yapamıyorum psikolojik olarak rahatsız mıyım?

Bana çok haksızlıklar yapıldı hem çevrem tarafından hem ailem tarafından. Bu yüzden psikolojim bozuk. Kullanmadığım zamanlar bir uyuşturucu bağımlısı gibi içim kin öfke ve nefretle doluyor içten içe çatlayacak gibi oluyorum çok ama çok acı çekiyorum. Antidepresanı alınca rahatlıyorum öfkelenmiyorum sakinleşiyorum. Bırakmak istiyorum bırakamıyorum fiziksel sağlığım da bozuldu resmen ölüme gidiyorum

Artık antidepresan kullanmadan yapamıyorum psikolojik olarak rahatsız mıyım?
Cevapla