Hiç kız arkadaşım olmadı, birine güvenememek ve yalnız hissetmek normal mi?

Şöyle konuştuğum oldu ama ileri gitmedi hiçbir zaman belki de güvenemedim bazen insan günün sonunda "nasıl oldun?" diyen birisini istiyor konuşmak istiyor ya da ben mi abartıyorum? Sizde durumlar nasıl?

Hiç kız arkadaşım olmadı, birine güvenememek ve yalnız hissetmek normal mi?
Cevapla