Şöyle konuştuğum oldu ama ileri gitmedi hiçbir zaman belki de güvenemedim bazen insan günün sonunda "nasıl oldun?" diyen birisini istiyor konuşmak istiyor ya da ben mi abartıyorum? Sizde durumlar nasıl?
1 ay
Şöyle konuştuğum oldu ama ileri gitmedi hiçbir zaman belki de güvenemedim bazen insan günün sonunda "nasıl oldun?" diyen birisini istiyor konuşmak istiyor ya da ben mi abartıyorum? Sizde durumlar nasıl?
Herkese guven olmaz çok normal. Çunku her insan guvenilmez. Ama guvenilir insanda çok var.
Seçimlerimize dikkat edersek güveniceğimiz insanlar buluruz.
Çünkü hep yalnız olmakta yorucu. İnsan istiyorki hayatında birisi olsun.
Yalnız hissetmen ve birine güvenememen çok normal, abartmıyorsun hiç merak etme 🌧️💛
İnsanın “nasılsın, iyi misin?” diyen birini istemesi en temel ihtiyaçlardan biri aslında.
Güven zamanla oluşur, sen de süreçte kendini suçlama. Konuşmalar ilerlemiyorsa bu sadece sende değil, denk geldiğin kişilerle de ilgili olabilir 😊
Cevap
0Cevap
Ben güvenimi birisi sayesinde yitirdim 🌚 iyi bir şey değil.
Doğrudur insan hani yalnız hissedince birisini istiyor doğru insana denk gelmek lazım
Hakkında hayırlısı diyelim o haldde
Nasip be :)
Napıyosun?
bu devirde manitacilik isi zor be
Güvenmek zor kim kimin eli cebinde belli değil :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?