Kendimi çok yalnız hissediyorum sebebinin kız arkadaşım olmadığını düşünüyorum?

2 yıldır bir ilişkim olmadı kız arkadaşlarım var tabi sohbet konusunda sıkıntı pek fazla çekmiyorum ama dediğim gibi 2 yılın ardından bi nebze daha ergenliği azalttiktan (18) sonra karşı cins birisi ile bı özelim olmasıni illaki istiyorum

Kendimi çok yalnız hissediyorum sebebinin kız arkadaşım olmadığını düşünüyorum?
Cevapla