Herkesin sevgilisi kız arkadaşı varken neden ben yalnızım?

Bu durum beni depresyona soktu artık dışarıda nereye baksam el ele yürüyen, karşılıklı oturmuş gülüşüp eğlenen çiftler görüyorum ve çok kıskanıyorum neden ben yalnızım diye sorguluyorum hiçbir cevap bulamıyorum çok saçma hiç sevgilimin olmaması

Herkesin sevgilisi kız arkadaşı varken neden ben yalnızım?
Cevapla