Ben niye yalnızım, herkesin sevgilisi var neredeyse?

Hiç sevgilim olmadı. Sadece Bi kere aşık oldum ozamanda lisedeydim, platonikti.

şimdi 24 yaşındayım. Kendimi övmeyi sevmem, herkes çok guzel oldugumu söyler. Hatta yalnız oldugumu söylediğimde , senin nasıl sevgilin olmaz diyorlar.
gerçekten anlamıyorum. İnsanlar nerden buluyorlar ve nasıl hemen aşık oluyorlar?

ben çok yuksek ni tutuyorjm acaba diyorum standartlarımı ama gerçekten doğru duzgun insan yok. Hep p*yc.

Yalnız hissediyorum artık kendimi. Niye böyle?
acaba yurt dışında yaşıyorum diye mi. Buradaki turkler hep s*olak Bende burada doğma buyumeyim ama erkekleri ayrı bir s*ol*k birde tipleri hep aynı😭😭😭😭😭

Güncellemeler
11 ay
Sn*bchat indirdim siz düşünün. orada bile kimseyle sohbet sarmıyo. Konuşurken sıkılıyorum.
Ben niye yalnızım, herkesin sevgilisi var neredeyse?
Cevapla