Kendime uygun kimse yok hep yalnız mı kalıcam?

liseden beri bu his var. şimdi üniversite deyim herkesin ilişkisi flörtü bilmem neyi var. benim beğendiğim çocuklar gidiyor başka bi kızla çıkıyor bu hiç şaşmaz. yani ben de artık kimseye o gözle bakmıyorum artık soyutladım kendimi ilişkilerden. bundan sonra yalnız olmaya alışmaya çalışıcam.

Kendime uygun kimse yok hep yalnız mı kalıcam?
Cevapla