Neden neredeyse her kıza "olur" diyebilecek bir yalnızlığım var? Neden hem bu denli arzulu hem de bu denli yalnızım?

Vasat biri değilim ama kendimi satmayı beceremedim de anlaşılan. Kimse duygusal, şairene kişilere aşık olmuyor. Bu tipler havalı, zekiden çok sıkıcı ve bayağı kişiler olarak görülüyor.

Neden neredeyse her kıza "olur" diyebilecek bir yalnızlığım var? Neden hem bu denli arzulu hem de bu denli yalnızım?
Cevapla