Güncellemeler
1 ay
Kişilik karakter @kizlarsoruyor

sinir, stres, gerginlik veee her şeyi ama her şeyi unuttuğum için bütün gün böyleydim. hani dersiniz ya kendini de unutsaydın diye, bi ara harbi kendimi de unuttum, araba çarpıyordu aw👁️👄👁️ imdatlar olsun
Oluyor hem de çok. Sebepsiz yere içim daralır, kalbim sıkışır. Genelde geçip gidiyor ama o an çekilmiyor. Yapabildiğim tek şey o gerginliğe karşı koymayı bırakıp ‘peki gel o zaman’ deyip eşlik etmek. Bir süre sonra azalıyor.
Cevap
3Cevap
Hayır, gerildiysem vardır bir sebebi durduk yerde gergin hissetmem.
gereksiz olmaz. nedeni olur
Oluyor.
Oluyor hatta sık oluyor
Arada oluyor
Olabiliyor
Ara ara oluyor
Zaman zaman oluyor
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?