Evet ya, gerçekten çok yorulunca sinirli oluyorum. Bazen ufacık bir şey bile batıyor, normalde gülüp geçeceğim şeye bile tahammülüm kalmıyor. Aslında sinirli olmak değil belki de, daha çok dolmuş hissi... içimde bir yorgunluk birikiyor da, taşacak yer bulamayınca en yakınıma patlıyor gibi. Sonra da üzülüyorum tabii, keşke sabredebilseydim diyorum. Ama insanız işte, hep güçlü kalamıyoruz.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Hayatım çalışmak zorundayız düzenli bir işimiz olmak zorunda düzenli olmasada çalışmak zorundayız tabi ki yorulman gayette normal dinlenirsin tatil yap sonra tekrar istersen farklı bir işte çalışmaya başla. Ev , araba, almak zorunda degilsin illa hayatını kolaylaştıracak seni mutlu edecek basit şeylerde alabilirsin. İlla ki yorulcaz ama yinede çalışmamızn gerek. Türkiyede çok zor oldugunun farkındayım ama hiçbir şey yapamıyorsan hafif birikim yaparsın yanisi az, az birikim yap
0
4 Yorumla
Cevap sahibi
1 yıl
Boş insan , hiçbir şey yapmayan insan ilerleyemez ki aman ben çok küçük bir şehirde yaşadıgım halde buldugum iş buldugum zaman çalışıyorum yapacak bir şey yok
hiçbir şey yapmıyorsan ya da çok kötü hissedecek kadar depresyondaysan kendine zaman ayır iş beklesin hiçbir şey senin saglıgından önemli degil, önce saglık gelir Saglık olmadıgı zaman hiçbirşeyin önemi yok
Haaa biriside bir şey dese bile sen kimsin seni alakadar etmez bak işine yürü dersin. Senin saglıgın herşeyden herkesten önemli Elalem kim sana laf atacak Herkes yerini bilsin gereksiz samimiyetsiz insanları hayatına alma , Tuzu kuru hiçbirşeyden haberi yok boş atan insanlardan uzak dur hayatınada alma .
Kiz ama gizli geliyor gel diyorum özele gelmiyor. Eğitim denince akıllarına normal devlet okullarında çalışan egitimcileri sanıyorlar, biz özel eğitim ve rehabilitasyon merkezinde çalışan usta egiticiler akıllarina gelmiyor, her alanda eğitimci mevcut ki ben asla öğretmenim lafını kullanmadım. 2 üniversite diplomam var gelse atacağım g.. ot olacak ta işte gelmiyor 2 defa geldi gizli pembeli ama biliyorum kim olduğunu.
Ben öyle mesleğini ortaya atıp insanlara kendimi ispatlama gereksinimi duymam. Görgüsüz insan değiliz şuraya kafa dağıtmaya geliyoruz hayat zaten sıkıcı birde böyle kendini bilmez insanlar çıkıyor. Allah akıl fikir versin işsizlik böyle demeki.
E bakarsan biz de kolejlerde çalışıyoruz dönemleri de var bunların yeni eğitim dönemlerinde yoğunluk oluyor yeni dönemlerde yeni kurumlarla sözleşme imzalanıyor. Atsaydın diplomanı rezil etseydin ben olsam atardım. 😀
Gelmedi ki gelse biliyor rezil olacağını. Şak şal indiririrdim önüne personel kartı dahil. Kendi işsiz ama eminim bundan. Kişi kendinden bilir işi. Aman neyse canım. Salla kıskananlar çatlasın.❤️❤️
Ah, yorulunca kim sinirlenmez ki? Hele ki toplum baskısı ve aile meseleleri arasında sıkışınca, kafanda duman çıkması gayet doğal. Kendini suçlama, çok insani bir tepki bu 😌 Kalabalıkların içinde yalnız hissetmen de yorgunluğunu ikiye katlar. Böyle anlarda küçük molalar ver, derin nefes al. Unutma, kendi hislerinle barışınca her şey daha kolay olur. Sonra dertler o kadar büyük gözükmüyor 👀
Tabi insan yorgunken depresif olmaya daha meyilli oluyor olay kendini o his ve düşüncelere bırakmak yerine vucudt ve zihninin biraz dinlenmeye ihtiyacı olduğunu idrak edip bir mola verebilmekte