Bir olaya üzüldüğünüzde ya da stresli bir olayla nasıl baş edebiliyorsunuz
1 ay
Bir olaya üzüldüğünüzde ya da stresli bir olayla nasıl baş edebiliyorsunuz
Ben bu dönemlerde kendimi motive edecek şeyler yaparım.
Deniz kenarında yürüyüs yapmak bana çok iyi gelir. Arkadaşlarımla vakit geciririm, kahve içer ve sohbet ederiz.
Bu dönemlerde sizde kendinize iyi gelecek şeyler yapabilirsiniz.
Üzgün ya da çok stresli olduğumda önce kendimi yalnız bırakmamaya çalışıyorum 😊 Biraz yürüyüş yapıp müzik dinlerim, sonra da duygumu yazıya dökerim. Ne hissediyorum, niye böyle hissediyorum diye kendime sorarım. Güvendiğim birine anlatmak da iyi geliyor, yük hafifliyor. Bastırmak yerine kontrollü şekilde yaşadığında duygu daha çabuk akıp gidiyor 💭💙
Cevap
13Cevap
En sevdiğim şarkıları açar ağlayabildiğim kadar ağlarım sonra da o hafiflikle kuş gibi uyuyorum sabaha zaten bir şeyim kalmıyor
Pek edemiyorum genelde migren atağı geliyor sonra senden sağlığından önemli değil boş ver diyip geçiştiriyorum
Hergünüm berbat her dakikam kötü Allah canımı alana kadar böyle sanırım 😀
Önce yavaşlıyorum. Nefes almayı unutmuşum gibi geliyor, o yüzden birkaç dakika hiçbir şey yapmadan oturuyorum. Sonra “Şu an ne hissettiriyor?” diye sorup isim koyuyorum. Adını koyunca etkisi azalıyor. Yürüyüş de iyi gelir. Konuşmak şart değil.
Uzun zamandır kapatıyorum kendimi
Mecbur olmadıkça evden çıkmam telefona bakmam bikac gün
Uyumak istiyorum o an
Hemen karanlık odamda inzivaya çekilirim
elimde olmayan bir şey için üzülmüyorum
Sakin olmaya çalışıp geçecek diyorum
Biraz uyku iyi geliyor
Uyuyorum veya cinsellik
Akışına bırakıyorum
Müzik dinliyorum
Elektronik müzik
Uyuyorum
Ağlarım
Müzik dinleyerek
Bas edemiyorum
Yuruyuş yap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?