İnsanlara karsi sınır koyamiyorum kendimi aptal gibi hissediyorum ne yapabilirim?

19 yaşındayım çok sosyal biri değilim ama iki üç ortama girdim lise zamanı özellikle çok fazla alttan aldım milleti bu yüzden kiminin gözünde s2lak gibi göründüm yani konuşmadığımdan kendimi çok sözlük olarak savunmadığımdan dolayı ve şimdi de pişman oluyorum takıntı yapıyorum aklıma geliyor sürekli ama şu an yapmam misal özgüvenim yükseldi daha iyi konumdayım ancak tam olarak insan içinde nasıl kim ne derse nasıl cevap vereceğim bazı konularda eksiğim var hâlâ üniversiteye hazırlanıyorum üniversitede bu sorunlar geçer mi?

İnsanlara karsi sınır koyamiyorum kendimi aptal gibi hissediyorum ne yapabilirim?
Cevapla