Bu aralae çok sinirliyim insanlarin hareketleri çok aptalca geliyor nasıl düzelticem kendimi?

Birde hemşireyim sürekli soru sorulmasi falan gerçekten kavga edesim geliyor
Bu aralae çok sinirliyim insanlarin hareketleri çok aptalca geliyor nasıl düzelticem kendimi?
Cevapla