İnsanların bana yaptığı yanlış tavırların normal gelmesini nasıl aşabilirim?

Küçükken veya ergenlikte ailemle tartışma falan yaşadığımizda gördüğüm tavırlar mi bilmiyorum ama ben kendimi insanlara ezdirmeye meyilli biriyim. Şimdi biri bana diyelim çok yanlış bir hareket yapıyor ben onu affedebiliyorum çünkü böyle alışmışım hatta o tavrı hiç umursamadığımı bilirim. İnsanlar kendini asla ezdirmiyor mesela hep bir atak var onlarda ben hiç öyle değilim ben kendimi belki de kaç defa ezdirdim canımı yakıyor ama normal geliyor çünkü daha önce aile ortamında yaşamışım. Bunu nasıl asacağım
İnsanların bana yaptığı yanlış tavırların normal gelmesini nasıl aşabilirim?
Cevapla