İnsanları gözümde çok büyütüyorum bu yönümü nasıl yenerim?

genellikle tanımadığım kişilerde böyle çekiniyorum az konuşuyorum vs şuda var özellikle kadınlar güzel kadınlara karşı utanıyorum gereksiz gözümde büyütüyorum çok az kız arkdaşım oldu ondanmı bilmiyorum aslında istesem mankenlik yapacak kadar yakışıklı ve bi çok alanda başarılı biriyim ama kendimi küçük görüyorum kendimi seivlmeye layık görmüyorum hiç aşk falanda yaşamadım kendi halinde biriydim zekamıda düşük görüyordum kendimi sürekli yetersiz görüyorum ne yapmalıyım?
İnsanları gözümde çok büyütüyorum bu yönümü nasıl yenerim?
Cevapla