Olayları kişileri çok kafaya takıyorum nasıl yenerim?

gerçekten ben de sanırım birazcık takıntı var özellikle mesela değer verdiğim birisi uzaklaştığı zaman, kıymet verdiğim birisi benimle konuşmadığı zaman ya da sessiz kaldığı zaman kafamdan bir sürü senaryolar yazıyorum. Aklım olur olmadık düşünceler geliyor. Ya da bir olumsuzluk yaşadığında onun üzerinde günlerce düşünüyorum ve başım ağrıyor hatta ağlama noktasına geliyorum. Bu durumda nasıl baş edebilirim?

Olayları kişileri çok kafaya takıyorum nasıl yenerim?

21.17

Güncellemeler
6 ay
Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Olayları kişileri çok kafaya takıyorum nasıl yenerim?
Olayları kişileri çok kafaya takıyorum nasıl yenerim?
Cevapla