Aptal yerine konuyorum.İnsanlarla nasıl mesafe koyabilirim?

Sevdiklerim tarafından bu aralar oldukça zarar gördüm.Kimisi kandırdı kimisi kullandı.Şu aralar kimseye güvenemiyorum.Çoğu kişi tarafından aptal yerine konuluyorum.Çünkü asla kin tutamıyorum ve haklı olsamda ben çırpınıyorum yine.Bunun için sürekli üzülüyorum.Bana yanlış yaptıklarında acı çeken yine ben oluyorum.Kimse varlığımda değerimi anlayamıyor.Bazıları işlerini halledene kadar benimle vakit geçiriyor.İstediklerini ele geçirince tanımadığım yerde bırakıyorlar sokakta.

Yeni arkadaş grubuna gireceğim.Kimseyle samimi olmak istemiyorum artık.Güvenim yok kimseye.Kendi halimde olmak istiyorum.Sesiz sakin biri.Ama sıcak kanlıyımdır samimi olurum heen insanlarla.Bu sorunumu nasıl aşmam gerek ? Nasıl mesafe koyabilirim? Teşekkürler
Aptal yerine konuyorum.İnsanlarla nasıl mesafe koyabilirim?
Cevapla