Sevdiklerim tarafından bu aralar oldukça zarar gördüm.Kimisi kandırdı kimisi kullandı.Şu aralar kimseye güvenemiyorum.Çoğu kişi tarafından aptal yerine konuluyorum.Çünkü asla kin tutamıyorum ve haklı olsamda ben çırpınıyorum yine.Bunun için sürekli üzülüyorum.Bana yanlış yaptıklarında acı çeken yine ben oluyorum.Kimse varlığımda değerimi anlayamıyor.Bazıları işlerini halledene kadar benimle vakit geçiriyor.İstediklerini ele geçirince tanımadığım yerde bırakıyorlar sokakta.
Yeni arkadaş grubuna gireceğim.Kimseyle samimi olmak istemiyorum artık.Güvenim yok kimseye.Kendi halimde olmak istiyorum.Sesiz sakin biri.Ama sıcak kanlıyımdır samimi olurum heen insanlarla.Bu sorunumu nasıl aşmam gerek ? Nasıl mesafe koyabilirim? Teşekkürler
Yeni arkadaş grubuna gireceğim.Kimseyle samimi olmak istemiyorum artık.Güvenim yok kimseye.Kendi halimde olmak istiyorum.Sesiz sakin biri.Ama sıcak kanlıyımdır samimi olurum heen insanlarla.Bu sorunumu nasıl aşmam gerek ? Nasıl mesafe koyabilirim? Teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar