İnsanlar beni beceriksiz görüyor ne yapmalıyım?

Arkadaşlar ben 18 yaşında efendi sakin saygılı bir insanım bu senede staj yapıyorum elektrik dalım bir hastanede teknik servislik yapıyorum oradaki erkekler kızlar felan benim beceriksiz olduğumu düşünüyorlar bana öyle geldi mesela bir iş yapıyoruz onu çok acele bir biçimde yapmaya çalışıyorlar bende böyle acele ettirilince bocalıyorum bunlar hemen bırak ben yapayım moduna giriyor ben tek başıma birşeyler yapınca şaşırıyorlar hastanedeki kızlarda öyle bilgi işlem felan onlarla takılıyoz stajdaki çoçuklarla bilek güreşi yaptım aldım şaşırdılar ondan sonra birşey başardığımız zaman insanlar şaşırıyor bu durum beni rahatsız ediyor benim normalde yapabileceğim şeyleri insanlar yapamaz olarak görüyor demekki ben öyle anladım bu algıyı değiştirmek için ne yapmalıyım karakter gereği insanlarıda kıramıyorum ne yapmalıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
++++++++++++++++++++++++++++
İnsanlar beni beceriksiz görüyor ne yapmalıyım?
Cevapla