Arkadaşlar ben 18 yaşında efendi sakin saygılı bir insanım bu senede staj yapıyorum elektrik dalım bir hastanede teknik servislik yapıyorum oradaki erkekler kızlar felan benim beceriksiz olduğumu düşünüyorlar bana öyle geldi mesela bir iş yapıyoruz onu çok acele bir biçimde yapmaya çalışıyorlar bende böyle acele ettirilince bocalıyorum bunlar hemen bırak ben yapayım moduna giriyor ben tek başıma birşeyler yapınca şaşırıyorlar hastanedeki kızlarda öyle bilgi işlem felan onlarla takılıyoz stajdaki çoçuklarla bilek güreşi yaptım aldım şaşırdılar ondan sonra birşey başardığımız zaman insanlar şaşırıyor bu durum beni rahatsız ediyor benim normalde yapabileceğim şeyleri insanlar yapamaz olarak görüyor demekki ben öyle anladım bu algıyı değiştirmek için ne yapmalıyım karakter gereği insanlarıda kıramıyorum ne yapmalıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
++++++++++++++++++++++++++++
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar