İş yerinde fazla kontrolcü ve mükemmeliyetçi biri bunu nasıl aşabilir?

Arkadaşlar çok fazla kontrolcü biriyim. Düşüncelerimi duygularımı işyerlerinde dile getiremiyorum. Bu sefer de yanlış yerde yanlış zamanda saçma kişilere iş muhabbeti yapıyorum. İşyerinde her şeyin kontrollü gittiğinden emin olmak istiyorum sanki herkes beni takip ediyormuş da işimi düzgün yapmadığım an kötü bir şey olacakmış gibi. Oysa yeni gelen personel bile bölge müdürüne rahatlıkla cevap verebiliyor. Böyle bir durumu yaşamış ve atlatmış olan varsa bu konuda ne yaptınız? Fazla kontrolcü olduğum için en ufak hatamı gözümde dağ yapıyorum ve kendimi çok kötü eleştiriyorum. Şu an buraya yazma sebebim bile aynı iş yerinde bir hata yapmışım yarın düzeltmem gerek diye düşünceye dalmıştım sonra işyerindeki bazı mobilyaların yerlerini değiştireyim diye kendi kendime olan yaptığımı fark ettim oysa ki müdür ben değilim istesem de yapmıyorlar. Her girdiğim işi ilahlaştırıp en iyisini yapma zorunluluğu hissediyorum içten içe. Bu kontrolcülük mükemmeliyetçilik nasıl atlatılır

İş yerinde fazla kontrolcü ve mükemmeliyetçi biri bunu nasıl aşabilir?
Cevapla