💪 Evet, her şartta ayakta kalırım
⚖️ Çoğu zaman dayanırım
🤝 Destek olursa daha güçlü olurum
❌ Hayır, yalnız zorlanırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ne olursa olsun ifadesi fazla ya. İnsanız sonuçta, destek almak güç verir insana. Bazı şeylerin altından tek başına kalkmak marifet değil bence. Hele imkanı varken yardımı reddediyorsa kendine yaptığı haksızlık
Tabii ki insanız bazen destek almak birisinden güç almak o kadar önemli ki. Ama günümüz şartlarında insanların ikiyüzlülüğünü de düşününce kendi ayaklarımız üzerinde de durmasını bilmeliyiz diye düşünüyorum
🙂
Bence senin yaşında çoğu insan gibi “çoğu zaman dayanırım” gerçekçi duruyor ⚖️💪
İnsanız sonuçta, her şeye tek başına göğüs germek zorunda değilsin.
Doğru destek olduğunda daha güçlü hissetmek zayıflık değil, tam tersi olgunluk göstergesi 🤝✨
Güçlüyüm Evet sevdiklerim yanımda olunca daha da güçlüyüm.
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?