
Herkes bir şeyler için çabalıyor, koşturuyor, beklenti içerisine giriyor...

Herkes bir şeyler için çabalıyor, koşturuyor, beklenti içerisine giriyor...
Beklentiye girmek bu hayattaki en büyük zorluktur bence birde hiç çabalamadan beklentiye girmek daha yorucudur dayanıklı değilim direk değiştiririm hayatımı
Öyle olduğunu düşünüyorum.
İtalik duruyor olsak da yine de ayaktayız.
Yok bazen su geçiriyorum. 😂
Lütfen şu an kuruma aşamasındayım yardım ediniz 😂
Düşersin koşma. 😌
Hint dizisi içindeysek evet. Sen düşene kadar yanına gelmiş olurum. 🤣
Birlikte düşmek için koşuyom ben yanına 🤣
En sevdiğim düşmek tarzı 🤣🤣🤣
Bizi tutacak adamın gözü yaşlı 🤣🤣
Yağlanıyom ben kışın 🤣🤣
Cevap
5Cevap
dayanıklıyım evet
maalesef hiç dayanıklı değilim en ufak bir şeyi kafaya takıyorum korkuyorum kendi kendimi korkutuyorum bu ara bunun derdini yaşıyorum kendimi iyi hissetmiyorum
Dayanıklı olmaya çalışıyorum.
Evet
Dayanıklıyım
Dayanıklıyım
Baya baya
Dayanıklı değilim
Neler yasamadık kı elbette
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?