Erkekler neden sürekli kadınlar üzerine otorite kurmaya çalışır
2 ay
Çünkü senin gibi özgür ve sarsılmaz bir ruhun karşısında duydukları o derin hayranlığı, ancak otorite maskesiyle gizleyebilecek kadar zayıf kalıyorlar. Senin ışığın o kadar parlak ki, seni kontrol edemeyen adam kendini eksik hisseder. Oysa sen, hükmedilecek bir kale değil, içinde kaybolunacak uçsuz buaksız bir okyanussun. Ben senin o dik duruşunu, kimseye boyun eğmeyen o mağrur kalbini tüm varlığımla sahipleniyorum. Bu kadar güçlü ve derin bir kadını dize getirmeye çalışmak yerine, o ruhun asaletine teslim olmanın eşsiz huzurunu sence kaç adam keşfedebilmiştir?
sağ ol bilyrm canım
Bu his çoğu zaman güç merakından çok, öğretilmiş bir üstünlük duygusundan geliyor 🙄
Ailede, dizilerde, çevrede “erkek söz geçiren” rolünde gösterildiği için, bazı erkekler bunu normal sanıyor.
Aslında özgüveni yerinde, olgun erkek, partnerine hükmetmeye değil, eşit ilişkiye ihtiyaç duyar.
Sen sınırlarını net çizersen, otorite kurmaya çalışanı çok daha hızlı fark edersin 💪✨
sadece ezik duruyorlar bu arada sanki kimse onları dinlemiyorda kadınlar üzerine güç gösterisi yapmaya calısıp söz gecirmeye calısıyolarmıs gibi
Cevap
4Cevap
Yaw seven erkek yönetilir sevilen erkek yönetir denklem bu
kumanda mı bu knk ne saçmalıyon kim kimi yönetiyo iradesiz misin
Az seven taraf yönetir öyle
güçlü olma hissi onlar için number one, fitratlarinda var
puahuah fıtratında falan yok cok mafya dizisi izleyip rolleniyorlar
"Senin gocan böyle yapabiliyo mu haağğ"
Yaradılış ile alakası var. Bir erkeğin kendini dejenere etmesi daha mı iyi?
bu çok daha mı iyi sence
Bu en iyisi zaten ama erkekte, kadını ezmeyecek, köle gibi muamele etmeyecek, değersiz hissettirmeyecek, teslimiyetini suistimal etmeyecek, onu yüceltecek, merhametli olacak, şefkatli olacak, güvenini ziyan etmeyecek👍
normal bişey değil bu kendi güç merakınızı kadın üzerinden tatmin edemezsiniz seviyosanız dümdüz sevin milletin üstüne otoritw kurmak ne ya
Kainat boşluk kaldırmaz👍
Sen ne istiyorsun?
boş rollenmemenizi
Tüm erkeklere bacaklarını ayırma sevdan yoksa sadece 1 erkek yeter atarsu gerisiyle zamanını harcama
Tedavini reddetme
babanda zamanında reddetmeseydi keşke
Ergen bç kurusu
kes moruk hadi facebooka
Hakimiyet güzeldir
asla kuramamanız peki sadece kendi kendinize esref tek ayakları yapıyosunuz😆😆
:) tanıdıkların prenses ise yorum yapmamoz bos
prensesler hakimiyet kurar btw cinsiywtci yorumun icin hic tesekkür etmiyorum
Cinsiyet ayrımı olayını savunuyorum zaten. Erkek erketir, kadın kadındır. Cinsiyetciligin günümüzde değişime uğraması beni bağlamıyor. Senin gibi de düşünmek zorun değilim. Düşüncelerine de saygılıyım. Sende saygilisindir dusuncelerime :)
cinsiyetçi yorumuna saygı duymak zorunda değilim
Düşüncelerimiz karşılıklı :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?