Zira tek bir dünyanın varlığına inanmıyorum. Herkesin kendisine ait bir yaşamı ve dünyası vardır.

Zira tek bir dünyanın varlığına inanmıyorum. Herkesin kendisine ait bir yaşamı ve dünyası vardır.

Evet az buçuk bi oluşturdum sanırım. Arada ponçikliği bi gidiveriyormuş gibi oluyor ama olsun eheh
Pembe gözlüklerimi taktım mıydı benden iyisi yok. Her şeyi o yönde görmeyi ne kadarda çok seviyormuşum ben 🤩
Maşallah nazarlar değmesin inşallah efenim.
Dâhâ değil, biraz daha kendi kabuğuma çekilmek İstiyorum, bir sürü anı biriktirmek vs , bu yaz zaten taşınma olayı olacak , o bu olacak belki burayı da silerim, yeni hayatta yeni güzel şeylere vakitler ayırmak istiyorum, şu yazdan sonra her şey kesinleşirse o zaman ben pufff 🤪🤭
Gııı babaya söyle İst. küçük mustafa paşaya gelsinler. Karabüğün yarısı burada kesin sizin akrabalar da vardır burada :D
Yok bizim işler biraz karışık, burada anlatılmaz 🤪 ya öyle taşınma değil karabük'te bütün akrabalar neredeyse sadece teyzem İst annem burdan cikmaz , çıkarsa da Aydın'a ablamın yanında bir yerler bakar 😂
Ehehehe yazdın da kovduk mu fıstıkcan :D
😜 yıldırım
Bence bu fikir çok güzel ve bir o kadar da doğru aslında. Benim ponçik dünyamı sevdiğim şarkılarla, güzel çoraplarla ve bazen sadece bir fincan çayla kuşatıyorum. Tabii ki zamanla değişiyor ama yaratmak bile bana huzur veriyor.
Umarım mutlu mesut huzurlu bir diyar olur.
Herkesin çok farklı hayatı ve ders aldığı acı bir geçmişi olduğuna inanıyorum
Katılıyorum dostum.
Kendi ponçik dünyamı yüzde yüz kuramadım ama temelini attım diyelim kanka. 🎧
Mini dünyam şöyle: iyi kahve, ucuz öğrenci menüsü, bol kitap, bol müzik, tiyatro biletini önden kapma savaşı ve yanımda iki tane sağlam dost.
Bence herkes dünyasını tam kuramıyor ama kendi köşesini yumuşatabiliyor. Sen kurabildin mi, psychoparadıse? 🐾💿
Cevap
8Cevap
Evet kitaplarım ve çiceklerim var.
Hayır oluşturamadım.
Evet kendime ait çiçek ülkem de misler gibi yaşıyorum
Misafir kabul ediyormusun peki
Gell
Konum at şimdi geliyorum :D
Öyle bi yatak odası yapacağım ki içinde hem mutfak olacak hem tuvalet hem de yatak 😂😂😂 Orası benim dünyam olabilir
1+0 daire lazım :D
Ahhh öğrencilik 😂
Ehehehe
Tam olarak ondanım yaa 💅🏻 kendime ait küçük ponçik minnak bi dünyam var minik elektrikli arabalar kadar
Yeter misss (çiçek)
🌸
dunyanin korkunc ve soguk oldugunu düşünmüyorum eger oyleyse bile benim dünyam sıcacık ve guvenli
DÜnya çok korkunç
Evet bir tutam karanlık, bir tutam çocukluk ve zemine de çocukluk hayali serptim.
Ohhh misss. Üstüne de tahin attın mı yenir.
Küçükken köyde bir köpeğim vardı adı muhtardı
Onu cok severdim
Kendi ponçik dünyamı daha kuramadım
İş hayatımda evet masam bile rengarenk. Zaten sadece iş için yaşıyorum gibi bir şey.
Poncik dunya tam olarak nasi bisi oluoo sevgili abim 🤔
Gerek duymadım
Nasıl ya soğuk ve korkunç hali daha mı güzel geldi eheh
ne ısırıyon la itin kulağını
Oyun istiyor abisi oyun :D
Evet tam öyle bir dünyam var
Evet iki kedim var 😊
Evet.
Var bizimde kendi bi dünyamız ula
Davetsız mısafırlerı saymazsak evet sayılır
Yo..
Yoo yoo check in out. D
: D
yokbe neredee
Kurabileceğine dair inancın var mı peki?
o hic yok
Umarım hiç umut etmediğin güzellikler gelir ve seni bulur.
tesekkur ederimm
Hayır...
Hayır
Evet
Oluşturamadım...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?