Dondurucu soğuğu aşkının eriteceğine inanıyor musun? Aşkının ateş leveli kaç? Sevdiğin insan için en olumsuz koşullarda bile onunla birlikte yaşayabilir misin?Aşkım popom donuyor lanet olsun içimdeki sen sevgisine 🤣🤣
Sevdiğin insan için dünyanın en soğuk yerinde yaşamayı göze alabilir misin?
Yani yaşamak istemem. Çünkü aşırı üşüyen biriyim ben. Bir yolunu bulup kandırıp onu sıcak bir ülkeye geçeriz diye düşünüyorum. Hiçbir ihtimal yoksa da artık ısınma yöntemi vardır muhakkak. Ev hanımı olurum bende 😂
Sevdiğim insan için neleri göze alabilirim, bu yanında çok küçük kalır. Öncelikle bunun sebebini öğrenirim, işi için mi ya da bir zorunluluğu mu var diye. Sonuçta psikopat değil ki soğuk yerde yaşamak istesin.😅 Geçerli bir nedeni varsa, ben de kabul ederim. Onun olduğu her yer benim için türlü güzelliklerin olduğu, sıcacık bir yer gibi gelir. Hee bir de ek olarak; bunlara değecek biriyse.
Evet göze alıyorum -35°’yi görüyoruz kışın ortalarında böyle artık dışarı çıkınca Ağlıyorsun geliyor psikolojik olarak Çöküyorum çünkü o kadar soğuk ki peki ben bunlara neden katlanıyorum ilerdeki çocuklarım için artık hayatıma kimseyi almayı düşünmüyorum kimseyi de sevmiyorum zaten😊
Ne desem büyük söz olacak ama şu an İstanbul da yaşıyorum. Ama benim memleketimde soğuk olurdu. Hele o ayaz zamanları el yüz yıkamak ölümdü. İnsanın evi neresi oluyorsa bir şekilde alışıyor. Ben güzel memleketimi bırakıp İstanbul da yaşamaya karar verdiysem, muhtemelen daha soğuk yerde yaşamayıda kabul ederdim.
Erzurum'da çalışma imkanı çıkmıştı karşıma eşim tayinini alırsa erkenden resmi nikah yapacaktık. Canım ben soğuğa gelemiyorum belim ağrıyor hastalanıyorum demişti. Şimdi hava 10 derece çıkalım dışarı diyorum utanmasa yorgan alacak yanına. Ben katlanırımda kendisi cidden güneşe bağlı biri. Güneş enerjisi ile nefes alıyor 😅