Geçmişte ne kadar negatif olay varsa bu yasa geldim hala benimle gelmeye devam ediyor kimse benim kadar hassas değil herhalde kime baksam hayatına bakıyor gülüp eğleniyorlar bense sanki o travmaları içine hapsolmuşum kaç kere psikoloğa gittim ise yaramadı bir de terapiste mi gitsem ne yapsam travma olmasında da haksız değilim genelde hayat boyunca cephe alınan kişi oldum beni sert sinirli birine dönüştürdüler oysa eğlenmeyi gülmeyi çok severdim ama ben çakılıp kalıyorum aynı şeylere aynı yerlere hiç güçlü karakter olduğumu düşünmüyorum çok ilaç kullandım ilk kullandığım zamanlarda havaya uçacak gibiydim enerji özgüven gelmişti sonra kullandıkça hepsi toleransını kaybetti arada kullanan biri oldum bende geçmişi unutmayı beynime kodlayabilirim istediğim her şeyi yapma gücüne sahibim zihin olarak ama diyorum geçmişi unutursam ya yine aynı şeyleri yaşarsam diye düşünüyorum ya çevremde kime baksam yılanlık kurnazlık peşinde iyi insan sayısı nadir var galiba ben iyi olduğum için sevilmedim hiç
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer