Çünkü ben ciddi ve olgun düşünen birisiyim, benim yaşlarımda veya benden küçük kadınlar hiç olgunca ve ciddi düşünmüyorlar
3 ay
Çünkü ben ciddi ve olgun düşünen birisiyim, benim yaşlarımda veya benden küçük kadınlar hiç olgunca ve ciddi düşünmüyorlar
Eleven3405 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Olgun ve ciddi düşünmek derken nasıl şeyler mesela?
tartışma çıkarmaması. Sen arayıp sormadığında yazmadığında bunu sorun görmemesi gibi şeyler mi. Sürekli demiyorum mesela sabah yazıp konuşma bitiyor akşama kadar yazmıyorsun diyelim akşam da arıyorsun. Bunu sorun yapmaması gibi mi
Mesela aklı sadece eğlence ve zevkte olmayan evlilik düşnen duygusalda ziyade mantıksal yaklaşan her şeye ciddiyetle yaklaşan hemen cinsellik konuşmayan
Peki şu anlattığım şeyler sorun olur mu yapılsa
Evet yapmayabilir gerçi zaten bana yazan birisine işim yoksa hemen dönüş yapıyorum aramaya da aynı şekil ama arkadaşlarım aynısını yapmıyorlar bana o yüzden sorun olacağını sanmıyorum
Yani benim sevgilim mesela. Sabah günaydın der ben de derim. Sonra beğeni atar akşam arar. Veya akşam tine konuşuruz sesli. Sabah günaydın demeyiz bazen gün içerisinde bazen de akşam ben yazarım. Bazen de hiç yazmayız ikimizde o gün konuşulmaz hiç. Ben bunları sorun olarak görüp iletişim istediğimde de tartışma çıkarıyorsun sürekli böyle devam edersen sonu iyi olmayacak gibi diyor.
Yani her gün günaydın ya da iyi geceler denmeyebilir ama sürekli iletişimde olmak önemli sevgili ile en azından benim sevgilim olsa ve sürekli iletişimde kalmak istese hoşuma giderdi senin sevgilin biraz vurdum duymaz veya takmıyor bu tarz şeyleri
Ben hiç konuşmadık dün dediğimde laf sokuyorsun bana diyordu hayır söyledim sadece diyordum. Laf soktun ben sanki kötü bir şey yapıyorum gibi suçlu hissediyorum kendimi diyordu. Yani ben onu merak ettiğim için istiyordum.
Veya öğlen konuşup gün boyu konuşmayıp akşam aradığında trip yapıyordum. Gün boyu hiç konuşmadık diye kızıyordu. Bu şekilde küçük sorunlardan tartışınca kızıyorum tartışma çıkarmaya devam edersen iyi olmaz bu işin sonu dedi bana. Yine bir gün izin günüydü. Akşam yazdı. Ben de izin gününde bile böyle yapıyorsan yoğunluk bahaneymiş ben önceliğin değilim demek ki demiştim. O da ben senin isteklerini karşılayamıyorum. Senin isteklerin doğrudur ben yanlışımdır belki dedi. Çok kırıldım
Ergenlik yapmış yaşı kaç ki böyle laflar edip iplemiyor seni
Sen sevgilisiysen dediğin gibi önceliğin olmalı
Ayrıca devam edersen iyi olmaz bu işin sonu ne demek böyle bir şey diyorsa zaten fazla ilerlemez o ilişki
23 yaşında 24 olacak.
Ben gün boyu yine hiç konuşmadık diyordum. Kızıyordu suçlu hissetiriyorsun bana kendimi diye. Çalışıyorum ben yoğunum diyordu. Sanki ne yapıyorum diyordu. Evet işi yoğun zor bi meslek ama zırt zırt yazsım demiyordum ki ızun süre iletişimsiz kalmayalım diyordum. Çözelim bu sorunu dedi bana ama 7-8 defa bu konudan tartıştık. En son biz bunu çözemedik ara vereceğiz ya da ayrılacağız dedi bana. Ama ayrılmadık karşı çıktım ben. Bu tartışmalard an sonra da bana karşı duyguları azaldı :( duygusal olarak sıcaklığı azaldı yani
Dediğim gibi bu kafadaki birisiyle uyumlu değilsin fazla yürümez bu ilişki ayrıca sen ondan büyük müsün yaş olarak
Devam edersen bu konuyu gündeme getirip durursan. Yani yazmadın konuşmadık deyip durursan bu işin sonu iyi gitmez. Tehdit olarak demiyorum öyle olacağını bildiğim için söylüyorum dedi. Dediği gibi de oldu. Ben 1-2 ay boyunca 7-8 kere bu konudan tartışma çıkarınca duyguları azaldı bana. Yük gibi hissediyorum gün içinde sürekli hesap veriyorum herkese, akşamda sana gelip hesap vermek ağır geliyor bana dedi. Asker kendisi mesleği astsubay. Ama izin gününde de dışarı çıkmadığı halde yazmayınca bana değer vermiyor mu diye kırıldım
Doğru düşünüyorsun ne kadar yoğun olursan ol ben bile arkadaşıma yoğun olduğum halde işim olduğu halde mesajına aramasına dönüyorum
Mesajıma vs dönüyordu yazdığımda ama kendi yazmıyordu sürekli ben ilerletiyorum gibi hissediyordum onun tarafından kendimi değerli hissetmek istiyordum beni merak etsin o da yazsın istiyordum. Sen yaz cevap vermezsem o da benim ayıbım olur ki cevap vermemezlik yapmam zaten diyordu.
Birde evet ondan büyüğüm nerden bildin. 25 yaşındayım ben. Onun gerçekten iletişimi bu mu yoksa beni yeterince sevmiyor mu diye düşünüyorum hep.
Olabilir bunu karşındakine söyleyince olgunca tepki vermiyorsa bir sıkıntı vardır
Bence benim dediğim noktaya geliyorsun olgunluk noktasına çünkü dediğim gibi sen ondan büyüksün biraz daha olgunsun ama o hala ergen kafasında
Çünkü yaş aralığın 25 29 diyor oradan tahmin ettim
Nasıl olgunca bir tepki mesela. Tamam düzelteceğim kendimi diyordu ilk başta. Ama aynı oluyordu ben de yine olunca konuşmadık yine bugün hiç diyordum akşam aradığında. Ama konu ertesi güne sarkmıyordu. O gün konuşup kapatıyorduk ertesi günü aynı olunca yine kırılıyordum ben. O da en son onu dedi çözmeye çalıştık çözemedik ara vereceği ya da ayrılıcaz çözüm bu kaldı dedi. Senin isteklerini ben karşılayamıyorum. Senin isteklerin doğru olandır ama ben yanlışımdır dedi
İşte yol vermiş gibi kısaca sana hep sen çabalıyorsun karşı boşluyor seni hep
Mesela olgunca şöyle bir şey olabilirdi hatasını fark eder özür diler bundan sonra da isteklerine biraz daha uygun ilerlerdi
Bu sebepten duygusunun azalması normal mi peki
O da geneillke arıyor ama her gün işten çıktığında
Akşam
Muhtemelen olabilir ama tek sen çabalıyorsan o ilişki yürümez o da sana aynısınj demiş aynı devam edersen sonu iyi bitmez diyr
Yaptığı güzel bir şey ama sana o dedikleri çok kötü bence
Yani pişman oldum keşke dile getirmeseydim bu kadar. Duyguları azaldı şimdi daha tahammülsz iyice soğursa diye.
Bu kadar dile getirmeseydim yani duyguları devam ederdi. İllişknin ilk 5 ayı hiç bieşey demedim canı isteyince yazar istemediğinde beğeni atardı konuşmaya. 6-7. Aydan sonra demeye başladım ordan sonra koptu zaten
Yani tek taraf çabalıyorsa bir yere kadar gider dediğin gibi söylemen önemliydi anlsyışla karşılamıyorsa onun hatası
Bir keresinde de izine gelmişti mesela. Arkadaşıyla buluşmuş gezmeye gitmişler storyden görmüştüm. Ben yazmıştım napıyorsun diye akşamına. Beni hediye ettiğim gözlüğü takmıştı story de gördüm. Hediyemi takmışsın sevindim demiştim. O da sen hiç çıkarma demiştin dedi. Bende mutlu oldum. Sonra Bugün konuşmadık seninle dedim. Öyle oldu:(( uyuyayım ben demişti. Uyumuştu. Bilmiyorum ben mi alınıyordum o mu takmıyordu.
Tam bilmiyorum ilişkinizi biraz karışık gibi
Yani anlattığım gibi aşağı yukarı. İzin günleride yazmadığında kırılıyordum
Ben iletişim de olmak istiyordum onunla birbirimizden haberdar olalım istiyordum. O daha rahattı.
Haklı olarak ilgi görmek istiyorsun ama göstermiyor gibi peki senin ilk sevgilin mi veya onun ilk sevgilsi sen misij
Evet ilk sevgilim daha önce konuştuğum biri olmuştu ama uzak mesafeydi hiç buluşmadan ayrılmıştık. Bu her anlamda ilkti. Elini tuttugum ilk kişiydi. Onunda 3 yıl önce bi sevdiği olmuş. 4-5 kez görüştüğü kısa süreli bir şeymiş önemszsi değersizdi o yüzden daha önce söylemedim sorduğunda dedi. Ama öyle değildi bence kıza aşıktı bence ilk aşkıydı. Ben anlıyordum seziyordum yani. Çünkü unutamadığından da şüpheleniyordum hep aşk acıklı şarkılarla araba storysi atıyordu. Kız evlenmiş başkasıyla ama onda yarım kalmış bir şeyler.
İlgi görmek istiyordum evet o da taktın ilgiye diyordu
Bu normal mi? Takılır mısınız sevgilinizle iletişiminiz böyle olsa? ↗
Bak bu soruyu ben sormuştum
Tahmin ettiğim gibi çıktı senin ilk ve onun daha önce başka sevgililerinin olması yani
Çünkü o artık sevgili hazzını almış artık umursamıyor dümdüz takılıyor sen ise ilk kez olduğu için çok değer gösteriyorsun
:( ben yanlış mı yaptım bilmiyorum çok mu üstüne gittim tartışmalarla duygusunu azalttım diye üzülüyorum. şu an konuşmuyoruz ayrıldı çünkü benden içimde eksik bir his var neden kaynaklı bilmiyorum dedi. Şöyle aslında olay. 1,5 yıl önce ben ona karşı hislerim olduğunu söyledim itiraf ettim. O da o sıra sınav senesiydi istemedi. Ben de beni istemiyor diye düşündüğüm için uzaklaştım ondan. 1,5 yıl sonra geldi deneyelim mi haksızlık yapmış olabilirim. Bir bakalım deneylim dedi. Sen 1,5 yıl önce bana evet veya hayır de diyerek zor durumda bıraktın beni ben zaman istedim sen kesin cevap istedin dedi. Ben şu an da evet veya hayır demiyorum kesinlik sunmuyorum yani deneyelim görelim ne olacak dedi. Öylelikle konuşmaya başladık
Belki hala denemelik llarak görüyor seni tam anlamıyla sevgiliyiz demiyordur
Ama ben beni istemediğini düşündüğüm için en baştan. İstediğinden emin olamadım hep diken üstünde gibi hissettim yine giderse diye. Belki bu korkudan dolayı da iletişimde sıkmış olabilirim onu. Ama arada sırada olsa yine bişey demezdim onun temposu buydu hep. Ondan günaydın mesajı gördüğüm de çok mutlu oluyordum. Sıradan bir şey olmasına rağmen. Sabah konuşup akşam konuşmamak akşam sesli konuşup 2-3 saat sabahında günaydın olmaması hani akşamüstü yazmak va normaldi onun için. Ben sevdiğimden dolayı yapıyordum onu. Çokta sevmediğim biri olsa zaten takılmazdım
Yani dediğim gibi benden bu kadar çok detaylı bilgim veya tecrübem yok ilişkilerde çünkü benim de hiç kız arkadaşım sevgilim olmadı
Öylemi senin yaşın kaç peki
25
Evet maalesef o yüzden olgun ciddi düşünen kadın arıyorum hayatımda tek birisi girdin o da evleneceğim kişi olsun istiyorum
Vay be böyle düşünen erkekler var mı
Şuana kadar sen mi istemedin yoksa karşına biri mi çıkmadı
Hem ben çabalamadım hem karşıma biri çıkmadı daha doğrusu pek kız ortamım yok iş yerinde vs oluyor ama ben adım atmıyorum
Var ama çok az sayıları maalesef aynı şekilde böyle düşünen kadın sayısı az hepsi tek gecelik eğlence zevk peşindeler
sana adım atan oluypr mu mu peki iş ortamınd vs
Yok zaten bana adım atan olsa ben de karşılığını veririm ama şu zamana kadar hiç olmadı sadece 1 kişiye açılmıştım çok önceden ondan da red yemiştim ilk kez açılmıştım
Neden reddetti
Bilmiyorum eskiden aynı iş yerinde çalışıyorduk samimi gibiydik de baya molalarda konuluyorduk yan yana oturuyorduk annesiyle bile samimiydi hatta öyle düşün sonra doğum gününde hediye aldım adrese kargo yaptırdım sonra da mesaj yazdım doğum günün kutlu olsun umarım hediyemi beğenmişsindşr seni seviyorum diye sonra da geri döndü mesajıma aynı şekilde düşünmüyorum lütfen bu konuyu kapat vs diye bir şey yazmıştı tam hatırlamıyorum o günden beridir hiç bir kıza ilk adımı ben atmıyorum karşı taraf bana adım atmadığı sürece ne kadar hoşlanırsam hoşlanayım
knka keşke dierkt seni seviyorum demek yerine önce bi kızı yoklasaydın
Nasıl yani nasıl yoklayabilirdim
zarf atsaydın senden hoşlanıp hoşlanmadğını anlamak için. zarfa gelirse ona göre ilerlerdin
İşte nasıl yapabilirsin ki zaten samimi davranıyordu
yani atıyorum yanınıza başka bir kız geldiğinde diğer kıza samimi davranabilirdin hani kıskanıyor mu seni diye tepki veriyor mu umursuyor mu diye. veya ona temas ettiğinde ne yapıyor. gözlerine baktıgında kaçırııyor mu göz teması kuruyor mu gülümsüyor mu vs vs
Başka kız yoktu ki öyle onun yaşlarında hep yaşlı teyzeler vardı
Mesela koluma mı bir yerim çizilmişti galiba sonra kolonya falan sürdü kendi eliyel bu şekilde samimi temas olması bariz değil miydi
hayır knki. normal bir şey bu. mesela benim bu sevglimle tanıştıgım yerde başka oğlanlarda vardı. arkadaş oldujlarım. bir keresinde oğlanın birinin gömleğinin kolu leke olmuştu. gel temizleyelim dedim. oğlanın elini aldım gömleiğinin kolunu çitilemiştim. temizlensin diye. ama o sevdiiğim çocuk olsa asla yapamazdım bunu ya ben yapı olarak çok çekingenim hoşlandıgım kişiye karşı aşırı utanırım kızarırım yanında. belki yapımla alakaldır. hoşlşanmadıgım normal erkek arkadaşlarıma karşı rahatımdır.
Ben öyle bakmıyorum işte ben hoşlansam da hoşlanmasam da karçı cinsle bu kadar yakın temas halinde olamam böyle olanı da normal göremem sevgili dışında karlı cinsle teması
Bundan sonraki iş yerimde de buna benzer bir şey olmuştu yine hoşlandığım bir kız vardı ama erkek çevresi çoktu molalarda vs hep erkeklerle takılıyordu bir keresinde kızın kirpiği mi ne kırılmıştı çocuğun biri gözünün içine baka baka dibinden gözündeği kirpiği aldı ben şaşırdım sevgilisi olmayan birisiyle nasıl bu kadar yakın temas kurabilirsin diye belki ben mi çok sığ düşünüyorum bilmiyorum
yani o kadarını ben de yapamam tabi ama çok rahatlar bazı insanlar çekingen değiller
Mesela sevgilime kaeşı cinsin iletişim kurması bile kıskandırır ki birde temasta bulunursa çıldırırım cidden çok rahat insanlar
Ben hiç karşı cinsle temas etmediğim için mi bana öyle geliyor
allah allah. knka boy kilon kaç indeksin tutuyor mu
1.70 im kilo 88 ama spor yaptığım için hep kastan dolayı artı biraz da yağ aldım ama fiziğim fena değil
İndeksin tutuyormu derken anlamadkm
beden kitle indeksi knka
Tamam onu biliyorum da tutuyor mu derken ne anlamda kastettin anlamadım
yani sağlıklı oran da mı diye dedim tutuyor mu diye
Hesaplayınca tutmuyor ama obez kategoridimde de değilim o hesaplama çok doğru olmuyor çünkü kiloyu zararlı görüyor ama bende yağdan ziyade kas var ve aşırı kilomu da göstermiyorum
o zaman spor yapıyotsun. spor iyidir
Evet dediğim gibi ağırlık antrenmanı yapıyorum 4 senedir ama hobi olarak yapıyorum
Yanlış anlamazsan neden merak ettiğimi sorabilir miyim vücut indeksimi sağlığımı fiziğimi vs
ne bileyim ben sporcuyum merak ettim i
Cidden mi ne kadardır yapıyorsun
8 yıldır. tenis oynuyorum. kort tenisi
Oo baya sağlammış o zaman
Çok yağ yaktırı o spor hçbaya efor istiyor
aynen
Hep benim gibi sporcu eş istemişimdir beraber spor yapardık vücutlarımız uyuşurdu ama onu geç hiç kıza bile denk gelemedim sevgilin şanslı ama değerini bilmiyor
olabılır dogal
Ama hiç nasip olmuyor denk gelemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İstediğin yaşta ve olgunlukta bir kadın istemekte kesinlikle haklısın 😊 Herkesin ilişki tercihi farklı, seninki de gayet saygı duyulacak bir istek. Ama şunu da unutma, olgunluk sadece yaşla gelmiyor; 22 olup çok olgun olan da var, 35 olup hâlâ ergen gibi davranan da var 😅 Önemli olan, hayat görüşünüzün ve beklentilerinizin uyuşması ❤️