Ya çok karizmatik değiller mi? Kişilikleri oturmuş öyle ergen ergen tripleri yok. Ne dersen tamam oğlum ayy yani aşkım diyorlar falan çok sahipleniyorlar. Bence çok tatlı.

Ya çok karizmatik değiller mi? Kişilikleri oturmuş öyle ergen ergen tripleri yok. Ne dersen tamam oğlum ayy yani aşkım diyorlar falan çok sahipleniyorlar. Bence çok tatlı.

Cevap
20Cevap
Şaka da olsa mide bulandırıcı geldiii🤦♀️
İroni yaa. Gizli hesaplardan soruyorlar ya her akşam 100-150 etkileşim alıyorlar ''kendimden 15-20 yaş büyük erkeklerden hpoşlanıyorum normal mi'' gibi. Migdem bulandı hergun bu soruları görüp, Olgun erkeklerin de belki benden hoşlanır diye cevap vermelerinden :D
Ben de bebelerden hoşlanıyorum napicaz
Ayıp :D
Günah
Normal benim yolumdan gidiyorsun güzel. olgun kadın candır
Ahuahau seni bilmeyen mi var Barışım :D
72 çok 70. olsa olurdu şimdi bu yaşta nikah defteri yerine sağdan soldan amel defteri verilmesi 😃
Gısganç Ebru ahauhasu
hahaha :D:D
Normal ama başında A olanından bremın 😃 Siz evlenince buna evlilik cüzdanı mı verilecek amel defteri mi shsh
Hhanfaöjakj
72 olsaydı olmaz derdim ama 71 normal bence. En güzel yaşlar hayatın baharında daha. :))
İşte bu :D
Düzenini kurmuş emekli maaşı da var aşk için her şey hazır. ddjd
İşte halden anlayan bir erkek slakfbasjk
Eheheh
71 az olmuş, en azından 80 olsun ki kişiliği tam otursun, triplerle uğraşma.
80 daha iyi tanii de en az 71 işte :D
Doğru, 71 de çıraklık dönemi sayılır, 80'de profesörlüğünü ilan ediyorlar. Acele etme o zaman, seçici olmak lazım. 😂
Ehehe eyw teşekkürler :D
😎🤙
Bi tane zengin olanından bulsan da parasını beraber yesek 😃
Yaaa ortak çıkmasana hepsi benim :D Burada bedenini defa eden benim jasfbskja
Bi oturup düşünecem bu durumu can :D
Seviyorsan git iste oyalama insanları son günlerinde
Ne kadar da haklısın :/
Tühhh bikac farkla kaçırdık seni de 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🥲
Benim için fazla gençsin şekerim kusura bakma çoluk çocukla işim olmaz hahausfasbhsagb
Hahaa manyak🤪😅😅
asbfhjasfasj (çiçekk)
Kanka sana çok güzel bir mekan söyliycem orada aradığın sana hitap eden bütün kadınlar var 😂
Valla mı? Darulaceze bakım evi falan mı :D
Karaca Ahmet mezarlığı 😁😁😁😁
Deme yaa nekrofili dğeilim ben :D
herkesin bir tarzı var sana normalse bence sakıncası yok
Ne kadan da anlayışlı bir erkek
Siz nasıl bi kafadasınız mk ya bu nasıl bi zihniyet lan
Kıskanç sen kaç yaşında kızlardan hoşlanıyorsun maks 30-40 kendin 110 yaşındasın ama.
Püüüüü
71 de çok la
Bende popolarima girmeyi seviyorum ya bir teyze görmüştüm 75 ama öyle poposu guzeldiki yumuşacık kocaman
Tovbeli tovbeli
Sana kimse bakmaz xhshzhs burnunun masallahi var abim djsjshsshsb
@Berke513 ne gülüyorsun yakışıklı komik bişey mi var dhshshshs
Tek başına cumhuriyet iştee. Zaten sinemaya falan gidince benden 2 kişilik bilet alıyorlar :(
Asdafzgagzag
Bence normal. Senin tercihin. Çok da iyi yapıyorsun. Valla yaşından utanmadan kendinden 15-20 yaş küçük kızlara asılan pislik olmaktan iyidir.
Dalga geçiyorsun dimi?
He şimdi gördüm, öyleymiş. İyi bari
Benim de hakkım :D
😂😂Tabii ya seninde hakkın
Allah razı olsun :D
Haha amin cümlemizden🤪
Durum vahim 🤦🏻♀️😅
Deme öylee
ahsahfasbhjf
Bu olgun değil ölecek gibi duruyo
Kısganççç
Emekli maaşı da varsa tamam.
Hıh paragoz :D
🙂
Ahhaha yav dost naptın...
Ya sıkıldım her gün yorum alacaklar diye aynı soruları soruyorlar mal erkeklerde atlıyor 60-80-100 yorum atıyor. Benim neyim eksik dedim afbakjfh
Ahahaha biliyorsun dost etkileşim gibi bir derdimiz yok. Ben soyledim geçtim 3-5 anlayan çıksa Alalh bereket versin. D
Yaşlı ve paralı demek istedin değil mi
Yaa ne parası aklınız fikriniz parada. Ben onun o buruşmuş yanaklarını ıstırırım. Para çokta onemli değil. Miktarı önemli :D
hiç mi babaannen olmadı
Hİç olmadı kanks ben 2 yaşındaykene ölmüş.
Nenen yaşında
Düzgün kons ben senin neneni karıstırıyormuyum :D
Püre sevmen doğal da patates olmasa bari 😃
Vatandaşlık almak için yapıyordur
Ohaa nenesi yaşında
Gısgançç
Anormalsin
Hangimiz normalizi ki be Angel
Hadi ordan zevzek parası için katlanıyorsun
Kul hakkına girmek günahtır.
Zengin ise normal.
Aşkımı para ile ölçemezler :D
Artık herşeyi para ile ölçüyorlar siz bile şaşarsınız.
Yok şaşırmıyoz :D Kadınların dini imanı para olmus bu devirde ehuehuehu
Bilakis erkekler de aynı girdapta çok yazık gerçekten
Zaman ne kadar kötüleşti yaa cidden migdem bulanıyor.
🤔🥴🙂↕️🫡
Soru troll ya ona şaşırıyorsan :D Sırf etkileşim için her akşam kızlar yazıyor ya kendimden 10-15 yaş büyük erkeklerden hoşlanıyorum diye. 100-150 arası etkileşim alıyorlar, bende onları trolle bağladım :D Şaşırtmasın.
Biliyoruz , cevaplayan herkes de biliyordur 🤦
cxx :D Ciddiye alanlar var haushanj
İnsanın fikri neyse zikri de odur diyelim.
Üfff 😅
Hahsbfhaj
Ya kanka aşık oldum diyorum inanmıyo musun
Aşkımı küçümsüyorlar inanmıyorlar pis insanlar.
Seninki birazcık fazla sanki 🙄
Neden kiii
He normal
Dimi yaa
Dii
Gerçek mi bu😄
Benim hakkım yok mu :D
Normal değil
Banane benim de hakkım :D Bu arada ciddi soruyorum slavlık var değil mi?
Ağız yapısından anlarım ben zena can.
Hiç çekilmez
Sen ne anlarsın. Onu garı ilen ben bilerim.
50 den sonra garıların son tüketim tarihi bitiyor o yaştan sonra erkekler ne ise aynı çekicilikte
Bunu bir düüncem teşekkürler :)
Para içinse devam et bro
Yaa ne parası aklınız fikriniz parada. Ben onun o buruşmuş yanaklarını ıstırırım. Para çokta onemli değil. Miktarı önemli
Gerçekten mi ya iğrenç
Niye yaa benim de hakkım :(
Maşallah maşallah
yabo yabo
Az değilmi ya?
Kanka minimum emek istedim zate 71 falan diye :D
Çok kötüsün
Neden kii yaa
iğrenç
yazdığım cümleyi böyle çevirmiş site
Püüüü
Normal değil
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, zevk bu; kime, hangi yaşa ilgi duyacağın tamamen sana özel 💫
71 yaş civarı kadınlardan hoşlanman “anormal” değil, ama aradaki güç dengesi ve hayat deneyimi farkı önemli.
Karşı tarafın gerçekten isteyip istemediğine, duygusal olarak kimsenin zarar görmemesine dikkat ettiğin sürece bu sadece senin fantezin ve tercihin 😉💋