Bu normal mi? Takılır mısınız sevgilinizle iletişiminiz böyle olsa?

Sevgilimle yaklaşık 6 aydır sevgiliyiz. Sevgilim yeni bir işe girdi. Ve işi öğrenmeye çok odaklı. Kafaya takıyor işini. Bu zaman içerisinde de biz bazen 1 gün boyunca hiç konuşmuyoruz bazen de 2 gün sabahları sadece günaydın diyoruz gün boyu konuşma yok akşam iyi geceler demiyoruz. Ben yazarsam eğer konuşma oluyor ben yazmazsam konuşma olmuyor genelde. O geceleri arıyor ama hakkını yemeyeyim her gün aramaya çalışıyor genellikle. Ama mesaj olmazsa o gün de aramazsa hiç konuşmadığımız günler oluyor. Bu bana tuhaf geliyor hiç konuşmadan bir günümüzün olması tuhaf geliyor bana. Onun için normalmiş sizce bu normal mi? İlişki içinde var ama yok gibi geliyor bana bu durum

İşle ilgili değil ama o ilişkinin başından beri böyle. Ben yazarsam mesajlaşıyoruz yazmazsam konuşmuyoruz. O da aramaya çalışıyor geceleri. Her gün konuşuyoruz diyebilirim ama onun dışında arama olmazsa yok gibi

Normal
Normal değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
3 ay
Bana diyor ki sürekli bunu problem haline getirip tartışma çıkarıyorsun araya soğukluk mu getirmeye çalışıyorsun ilişkiye zarar veriyorsun haberin olsun dedi
Bu normal mi? Takılır mısınız sevgilinizle iletişiminiz böyle olsa?
Cevapla