Ergenlikte maruz kaldığım zorbalığın özgüvenimi hala etkilemesi normal mi, bunu nasıl aşarım?

Ergenken çirkin bir kızdım baya bir zorbalandım sonradan tipim düzeldi ama bu hala o zorbalığın etkisindeyim. Kızlar değil erkekler zorbalıyordu özgüvensizliğimi nasıl yenerim kimsenin beni sevmeyeceğini düşünüyorum
Ergenlikte maruz kaldığım zorbalığın özgüvenimi hala etkilemesi normal mi, bunu nasıl aşarım?
Cevapla