Ergenken çirkin bir kızdım baya bir zorbalandım sonradan tipim düzeldi ama bu hala o zorbalığın etkisindeyim. Kızlar değil erkekler zorbalıyordu özgüvensizliğimi nasıl yenerim kimsenin beni sevmeyeceğini düşünüyorum
3 ay
Yani abla bende çok zorbalık gördüm fare dediler beden dersinde bot giydiğim için spor ayakkabım yok diye fakir dediler tipini sikm dediler patlıcan burunlu dediler neler neler bunlar hafif en hafif olanı ama bunları düşünüp kendşme zarar vereceğime karşıdaki maymun tiplerin kusurlarını gör sende ve yüzlerine vurmayı dene özgğvenin gelir yerine
Bunun hâlâ seni etkilemesi çok anlaşılır bir şey 🫂 Ergenlikte yaşanan zorbalık, özellikle görünüş üzerinden yapıldıysa, insanın içine derin bir iz bırakabiliyor. Bugün daha iyi görünsen bile zihnin o eski yarayı hatırlatıyor. Kendini sevilmez hissetmen geçmişteki acının yankısı aslında, gerçeğin değil 💛
Şimdi en iyisi, bugünkü halinin değerini fark etmeye çalışman. Kendini yavaş yavaş güvenli alanlara açtıkça zihnin de yeni deneyimlerle iyileşir. Kendini sevmeyi öğrenmen, başkalarının sana davranışından çok daha güçlü bir temel yaratır 🌿
Cevap
3Cevap
Bu durumu iyi bilirim. Kendinizi sever ve kendi öz saygınızı ayakta tutarsanız gerisi kendiliğinden gelecektir
Yenersin ben karaktere bakarım severim senide tanırsam
kafaya takma çok seni beğenen de çıkar elbet karakter olarak iyiysen
Çok uğradım çok çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?