Hoşlandığım kişiyi içimde yaşamak normal mi, platonik aşk duygusu nasıl geçer?

Arkadaşlar; ben görev yerimdeki birini beğeniyorum, duygum da artmış durumda, ama olacak bir durum da yok, muhabbetimiz bile yok, içimde yaşıyorum, olmaz diye de düşünüyorum zaten iki seneyi geçiktir görev yapıyoruz aynı yerde, kalpler de Allah'ın elinde olacak olsa olurdu ki muhabbetimiz bile yok, bu konuda yorum yapmak isteyen arkadaşlardan yorum rica ediyorum.

Hoşlandığım kişiyi içimde yaşamak normal mi, platonik aşk duygusu nasıl geçer?
Cevapla