Kimseyle karşılıklı aşık olamadığım için sürekli platonik aşık olup yıpranıyorum. Nasıl karşılıklı aşık oluruz?

sorun nerede bilmiyorum bir türlü kimseyle karşılıklı bir sevgi yaşayamıyorum. hayatımda hep kendim sevdim. sevdiğim kişi tarafından hiç sevilmedim. bende beni seveni sevemedim. karşılıklı sevgi yaşayamadığım için hep platonik aşık kaldım. ve platonik aşk beni duygusal olarak yıprattı. platonik sevgi yıllar içerisinde psikolojik sağlığımı bozdu açıkçası. nasıl karşılıklı sevebiliriz? neden karşılıklı sevemiyoruz?

Kimseyle karşılıklı aşık olamadığım için sürekli platonik aşık olup yıpranıyorum. Nasıl karşılıklı aşık oluruz?
Cevapla