Sürekli gördüğüm birinden hoşlanıyorum ama adım atamıyorum, bu platonik aşk sağlıklı mı?

Sürekli gördüğün birinden çok hoşlanmak, adım atamamak çok bunaltmıyor mu sizce de. Her gün dua ediyorum. Belki onun için hayatımı durduruyorum. Zaman akıyor. Eskiden ne bileyim lisedeyken platonik olmak bu kadar koymuyordu ama artık 25'e merdiven dayadım, koyuyor bana. Yaptığım doğru ve sağlıklı değil gibi.

Sürekli gördüğüm birinden hoşlanıyorum ama adım atamıyorum, bu platonik aşk sağlıklı mı?
Cevapla